Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

foto's viering

zie nieuws (onderaan)

uit 2011

JACHTFEESTEN en FEESTCOMITE

Op vrijdag 8 juli 2011 werden we ontvangen op het Stadhuis voor de plechtigheid rond het vijftigjarig bestaan van het feestcomité. Na de traditionele speeches werden we vergast op een lekkere Brugse Zot.

Klik  HIER  voor enkele foto's van de voorbije festiviteiten...

Programma Sint-Andriese Feesten 2011

De Sint-Andriese feesten vinden dit jaar plaats op 18 en 19 juni.

Op zaterdag 18 juni starten we, naar goeie gewoonte, met de sneukelfietstocht. Opnieuw doorkruisen we een stukje Vlaanderen en genieten we van een hapje en een drankje. Aansluitend na de fietstocht is er mogelijkheid tot deelname aan een gezellige barbecue in de Koude Keuken. Inschrijving en prijs voor één of beide activiteiten worden later medegedeeld.

Op zondag 19 juni kan iedereen zijn hartje ophalen aan de verschillende festiviteiten. Om de traditie van de vroegere Jachtfeesten in eer te houden starten we ’s morgens om 10u met een openluchtmis aan de handbooggilde Sint-Sebastiaan. Nadien is er mogelijkheid tot wijding van dieren. Na de middag vanaf 14.30u optreden met Danny Supply (winnaar van de VTM soundmix), aansluitend de parade van de oldtimers gevolgd door de coverband Wolfgang.

Leuke volksspelen, springkastelen en andere attracties zullen velen laten genieten van een aangename namiddag.

Verdere inlichtingen binnenkort o.a. in de Kroniek van Sint-Andries, de lokale pers, via affiches, flyers of raadpleeg regelmatig onze website:

klik op het logo om coverband Wolfgang te ontdekken.